Jum Follow

21 November 2011

Dalam Kenangan

My dear uncle,
Rasanya mcm baru semalam kita pergi mandi kat sungai ramai2 kan...
Rasanya mcm baru semalam kita minum air kelapa bwh pokok sama2 kan...
Rasanya mcm baru semalam je berbual mcm2 benda dengan cik..
Rasanya mcm baru semalam tangkap ikan keli kat kolam belakang rumah 

Cik seriously ude rindu sgt2 nak dgr cik ketawa.. :')
Dah xde orang nak kacau lagi time raya..
xde lagi yang mintak masakkan ayam kampung raya nnti..
Dah xde org yang nak wat Hakimi menangis..
Dah xde org nak kejar ude tibe-tibe..

1st time tgk cik sakit..
1st time tgk cik xboleh bergerak..
Tapi masih mampu untuk senyum and buat lawak...
"ude balajar rajin2 & doakan cik" 
masih ingt kata2 ne sampai saat ne..
Walaupun xsangka tu la kali terakhir...
sampai sekarang ude masih ingat senyuman cik, 
gelak tawa & gurauan cik.

ALLAH lebih sayangkan cik
Cik Wati, kakak, ijat, syira sedih sgt2..
Rasanye mcm terlalu awal untuk diorg khilangan cik
Tapi xde sapa boleh lawan takdir Allah..

Bila tgk cik kaku kat sana
xmampu nak ckp apa2...
air mata ne je yang mampu mengalir..
akhirnya cik tinggalkan kitorg untuk slamanye...

Semoga cik tenang kat sana..
& ditempatkan bersama orang2 beriman..
Kitorg semua akan jaga diorg untuk cik
Ude sayang cik..
Kitorang semua sayangkan cik..

18.11.2011
JUMAAT
Allahyarham Maksah Bin Kosan
Semoga rohnya dicucuri rahmat...
al-fatihah~~


Dari DIA kita datang, kepada DIA juga kita kembali...

1 comment:

  1. doalah bnyk2~~~

    wpum semua ni tak terjangka.

    ReplyDelete