Jum Follow

Showing posts with label Tagged. Show all posts
Showing posts with label Tagged. Show all posts

27 July 2011

Giveaway Duo by Duniaku & Hatisamronkin


Hai hai hai
Join lgi giveaway setelah diajak ajak ayam oleh Angah
Thanks angah..hehe
Jom meriahkan lagi giveaway ne

Berbaik hati untuk ajak :

Bye-bye...
Selamat mencuba

Wasalam...


17 July 2011

GiveAway : AnisUmbrella Boutique

Assalamualaikum..okeh lagi sekali aq join..

erk..kenapa ntah mcm best plak..suke la plak..huhu
and sbb nak isi masa lapang selain dr mule study..hehe
seronok jgk memeriahkan blog ne...jalan2 cari kawan.. ^_^


due org yg bertuah untuk join adventure adelah:

'Aesya Zealous 2nd Giveaway'

Assalamualaikum..semangat nak join giveaway plak skrg ne..
thanks pada Cik Intan yang sudi tag saye..setelah sekian lama baru buat..
mood saye baru dtg la intan..hehe.. okey mudah je caranya..


tiga org yang bertuah untuk join sekali adelah:


Wasalam....

15 July 2011

"GiveAway : "One Klik One Present by Lyssasecret"




Assalamualaikum...huhu..nak say thanks pd CIK LEA yang sudi tag..hehe
Jarang buat tag2 ne..tapi kalau ade yang jmput join jela..huhu.. 
And 4 org yang bertuah untuk join adventure sama dgn kitorg adalah :


Sekian... Wasalam