KATA dari HATI :)
Jum Follow
Showing posts with label
Tagged
.
Show all posts
Showing posts with label
Tagged
.
Show all posts
27 July 2011
Giveaway Duo by Duniaku & Hatisamronkin
KLIK UNTUK JOIN ^^
Hai hai hai
Join lgi giveaway setelah diajak ajak ayam oleh Angah
Thanks angah..hehe
Jom meriahkan lagi giveaway ne
Berbaik hati untuk ajak :
Kak Eka
Nadiah
Bye-bye...
Selamat mencuba
Wasalam...
17 July 2011
GiveAway : AnisUmbrella Boutique
Assalamualaikum..okeh lagi sekali aq join..
erk..kenapa ntah mcm best plak..suke la plak..huhu
and sbb nak isi masa lapang selain dr mule study..hehe
seronok jgk memeriahkan blog ne...jalan2 cari kawan.. ^_^
klik untuk join
due org yg bertuah untuk join adventure adelah:
Intan
Kak Eka
'Aesya Zealous 2nd Giveaway'
Assalamualaikum..semangat nak join giveaway plak skrg ne..
thanks pada
Cik Intan
yang sudi tag saye..setelah sekian lama baru buat..
mood saye baru dtg la intan..hehe.. okey mudah je caranya..
klik untuk join
tiga org yang bertuah untuk join sekali adelah:
Cik Mimie
Rizaini
Eyja
Wasalam....
15 July 2011
"GiveAway : "One Klik One Present by Lyssasecret"
KLIK SINI UNTUK JOIN
Assalamualaikum...huhu..nak say thanks pd
CIK LEA
yang sudi tag..hehe
Jarang buat tag2 ne..tapi kalau ade yang jmput join jela..huhu..
And 4 org yang bertuah untuk join adventure sama dgn kitorg adalah :
Cik Tasha
Cik Anis
Cik Noyis Gila Kentang
Cik Intan
Sekian... Wasalam
Older Posts
Home
Subscribe to:
Posts (Atom)